۱۲ فروردین نماد تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است + عکس
کد خبر: 4207873
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
فرمانده سپاه گرگان:

۱۲ فروردین نماد تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است + عکس

علیخانی با بیان اینکه ۱۲ فروردین نماد تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است، گفت: فعالان اجتماعی و فرهنگی باید روزی را بزرگ بشمارند و به تبیین آن در جامعه بپردازند.

محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، آئین اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز، 12 فروردین ماه در سالروز جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و گرگان، شهردار گرگان، فرماندار گرگان و مسئولان استانی و شهری در میدان شهرداری گرگان برگزار شد.

محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگان در حاشیه برگزاری آئین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت لیالی قدر و شهادت مولی‌الموحدین، امام علی(ع)، گفت: 12 فروردین ماه سالروز جمهوری اسلامی ایران بوده که در چنین روزی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرد و با حضور 98 درصدی در سال 1358 به آن رأی آری دادند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه ۱۲ فروردین نماد تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است، اظهار کرد: فعالان اجتماعی و فرهنگی باید روز به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگ داشته، زیرا این امر بیانگر مردم سالاری دینی و اسلامی است.

علیخانی با تأکید بر اینکه تمامی افراد باید برای تحقق شعار سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» سعی و کوشش کنند، افزود: مسئولان نیز باید میادین را برای حضور و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف مخصوصاً دانش‌بنیان و اقتصاد مردم پایه فراهم سازند تا با همدلی و کمک مردم در این عرصه‌ها به پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، گفت: اما مردم عزیز و ولایتمدار ما همواره در بزنگاه‌های تاریخی و حساس پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم ایستادند.

انتهای پیام
captcha