لیالی قدر؛ ارتباط با ولایت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع)
کد خبر: 4207595
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد:

لیالی قدر؛ ارتباط با ولایت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع)

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه حاکمیت مطلقه ولی عصر هر زمان بهترین تقدیری است که خدا دوست دارد بندگانش دنبال کند، اظهار کرد: شب قدر، شب ارتباط با ولایت امیرالمومنین و ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز جمعه ۱۰ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برترین تقدیر مقدور قبل از ظهور است، گفت: امروز بزرگترین رسالت‌مان این است که در زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) قدم برداریم.

وی بیان کرد: در آستانه شب‌های قدر هستیم که عبادت در آن از هزار ماه برتر است چرا که برترین تقدیر ما در این شب‌ها همان آرزوی امیرالمومنین(ع) است که بر زمین ماند یعنی آوردن بشریت بر سر حاکمیت الهی است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی افزود: همه ما در اوج قله قدر، باید حج یا همان ولی خدا را بخواهیم.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه حاکمیت مطلقه ولی عصر هر زمان بهترین تقدیری است که خدا دوست دارد بندگانش دنبال کند، اظهار کرد کرد: شب قدر، شب ارتباط با ولایت امیرالمومنین و ائمه اطهار(ع) است.

وی گفت: برترین تقدیر این است که تمام جهان به نور محمد و آل محمد(ص) روشن شود و دشمن این را نمی‌خواهد و تلاش می‌کنند دست از دین خود برداریم یا حداقل از خدا و اهل بیت(ع) فاصله بگیریم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برترین تقدیر مقدور قبل از ظهور است، تصریح کرد: اما برای حاجی شدن تمام بشریت ولو اینکه به حج نروند از همین مسیر انقلاب اسلامی می‌گذرد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: مسیر شهدای غزه همان مسیر شهدای کربلاست که باید به ظهور ختم شود و با تلاش و ظرفیت باید همه احساس مسئولیت کنیم و واقعیت حاکمیت اسلامی را بگوییم و شبهات اذهان جوانان را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج فساد و فحشا است، افزود: نباید به این مسائل بی‌تفاوت بوده و باید با اخلاص و امر به معروف دلسوزانه نسبت به این مهم توجه داشته تا در این ایام معنوی بی‌حرمتی صورت نگیرد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی بیان کرد: با جنایت‌هایی که صهیونیست در غزه انجام می‌دهد هر روز، روز قدس است و باید ریشه این ظالمین غاصب به طور کامل از جهان کنده شود.

انتهای پیام
captcha