12 فروردین؛ تاریخ‌سازترین روز ایران اسلامی
کد خبر: 4207594
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
امام جمعه گرگان بیان کرد:

12 فروردین؛ تاریخ‌سازترین روز ایران اسلامی

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به روز 12 فروردین ماه که به نام روز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این روز، یک روز تاریخ ساز بوده که به همت و رأی بالای مردم و با رهبری یک مرجعیت دینی، نظام شاهنشاهی چندهزار ساله از میان رفت.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، امروز، 10 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، با اشاره به سالگرد رحلت آیت‌الله بروجردی، گفت: این عالم بزرگوار از مراجع شیعه بوده که خدمات گرانقدری را برای ایران و اسلام انجام داده به گونه‌ای که حتی شاه را در مجالس خود راه نمی‌داد.

امام جمعه گرگان با  بیان اینکه لیالی قدر از جمله شب‌های پرفضلیت و سرنوشت‌ساز است، اظهار کرد: مقدرات انسان در شب‌های قدر نوشته شده و باید با استفاده از دعا و استغفار و اعمال نیک نهایت بهره را ببرد تا بتواند سرنوشت خوب و نیکویی را برای خود رقم بزند.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به روز 12 فروردین ماه که به نام روز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این روز، یک روز تاریخ ساز بوده که به همت و رأی بالای مردم و با رهبری یک مرجعیت دینی، نظام شاهنشاهی چندهزار ساله از میان رفت.

وی افزود: ایجاد کننده زلزله در دنیای غرب، مشغول کردن تمام عالم به خود و شمع در حال سوختن در عین حال به اندازه چندین بمب اتم قدرت داشتن از جمله تفاسیر و تعابیری بود که دانشمندان و متفکران دنیا در مورد امام خمینی(ره) بیان کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به تصویب قطعنامه آتش بس توسط شورای امنیت علیه جنایات در غزه، گفت: تمامی جنایات اسرائیل به پشت گرمی شیطان بزرگ آمریکا است، زیرا که آمریکا اعلام کرده که این قطعنامه برای اسرائیل الزام آور نیست، بنابراین آمریکا ام‌الفساد بوده که اسرائیل بدون حمایت‌های آن هیچ غلطی نمی‌توانست بکند.

انتهای پیام
captcha