آماده‌باش کادر درمان فارس برای خدمت‌رسانی در بارندگی‌ها
کد خبر: 4206944
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

آماده‌باش کادر درمان فارس برای خدمت‌رسانی در بارندگی‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آماده‌باش مجموعه سلامت این استان با توجه به هشدار و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش‌های باران در 48 ساعت آینده خبر داد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 5 فروردین در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد سلامت نوروز دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آماده‌باش مجموعه سلامت استان فارس با توجه به هشدار و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش‌های باران در 48 ساعت آینده خبر داد.

وی با اعلام آمادگی مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس 115 استان برای پوشش خدمات‌رسانی به مردم، گفت: پیش‌بینی‌های ضروری در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی ضمن قددرانی از تلاش و ارائه خدمات کادر مجموعه سلامت به مراجعان، به مردم به ویژه مهمانان نوروزی توصیه کرد تا در این ایام از تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها، بپرهیزند.

محمدهاشم هاشم‌پور، نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشسست از بازدیدهای روزانه اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه از مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه در تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد و گفت: در این بازدیدها، وضعیت دارو، ملزومات پزشکی و دیگر موارد مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی، همچنین توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مراکز زیرمجموعه دانشگاه در سطح استان پایش می‌شود.

انتهای پیام
captcha