ممنوعیت سرو غذا در انظار عمومی طی ماه رمضان
کد خبر: 4206844
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

ممنوعیت سرو غذا در انظار عمومی طی ماه رمضان

رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت حفظ حرمت ماه رمضان از سوی مسافران نوروزی، از ممنوعیت سرو غذا در انظار عمومی در این ماه مبارک خبر داد.

نشست رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی در قرارگاه نوروزی پلیس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا رضاییان، رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کشور امروز، 4 فروردین با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس فارس در شیراز با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن گفت: براساس تدابیر فرمانده فراجا شرایط فعالیت اتحادیه‌ها باید به نحو شایسته و مطلوب ایجاد کنیم که مسافران نوروزی و شهروندانی که قادر به روزه گرفتن نیستند در مضیقه و سختی قرار نگیرند و فقط محدودیتی که ایجاد شود این باشد که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و در انظار عمومی غذا سرو نشود.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بهار امسال تقارن آن با بهار قرآن است و فضیلت‌های بسیاری این ماه بر ماه‌های دیگر دارد و خداوند ارزش و احترام خاصی برای ماه رمضان قائل شده است.

رضاییان همچنین اهمیت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب امیدآفرینی و ایجاد حس امید در جامعه است. ما که در جبهه مبارزه با مفاسد و جرائم هستیم باید با اقدامات و عملکرد مطلوب، حس امید را در مردم ایجاد کنیم.

رئیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور بیان کرد: در سال جاری پلیس ماموریت‌های مهمی از جمله امنیت اربعین و انتخابات را در کل کشور با عمل به موقع و درست انجام داد که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رضایت‌مندی خود را با جمله نیروی انتظامی خودمان، ابراز کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از نیروهای فراجا خواست تا قبل از اینکه به کار خود نگاه کنند، به عملکرد خودشان توجه کنند چرا که رفتار آنان در قبال شهروندان و مسافران نوروزی بسیار مهم است.

انتهای پیام
captcha