برگزاری جشنواره المان‌های نوری اقدامی بی‌نظیر در کشور است
کد خبر: 4206809
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
قلندرشریف:

برگزاری جشنواره المان‌های نوری اقدامی بی‌نظیر در کشور است

شهردار مشهد گفت: برگزاری جشنواره المان‌های نوری اقدامی بی‌نظیر در کشور بوده که امسال برای دومین بار در مشهد رقم خورد.

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد، در افتتاحیه جشنواره‌ هنرهای نوری، اظهارکرد: مشهدالرضا(ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت است، در این شهر، همه مجاور و زائر امام رضا(ع) هستند.

وی ادامه داد: کوهسنگی مشهد، در دنیا بی‌نظیر است. زیرا متبرک به قدوم امام رضا(ع) بوده و ایشان در آن زمان دعای خیر و برکت برای مردم این منطقه داشته‌اند.

شهردارمشهد با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای استقبال از بهار، بیان کرد: امسال بیش از ۱۱۰۰ المان گل در شهر داریم، همچنین ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه شهر نیز زیبایی خاصی را به مشهد داده و سعی داشته‌ایم تا شهر با نشاطی را برای زائران و مجاوران فراهم کنیم.

قلندرشریف افزود: جشنواره هنرهای نوری نیز افتتاح شد و تا عید سعیدفطر ادامه دارد، این جشنواره بی‌نظیر سال گذشته برای اولین بار در کشور به میزبانی مشهد اجرا شد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مردمی در شهر مشهد تصریح کرد: امیدوار هستیم زائرانی که به مشهد سفر کرده‌اند، ایام خوبی را در این شهر سپری کنند. در حوزه مدیریت شهری از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرده‌ایم و امسال نیز با توجه به شعار سال، سعی داریم تا بیش از پیش از ظرفیت تشکل‌ها، هیئات مذهبی و مساجد بهره بگیریم.

انتهای پیام
captcha