جوانی جمعیت از اولویت‌های اصلی گلستان است
کد خبر: 4205505
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
استاندار گلستان:

جوانی جمعیت از اولویت‌های اصلی گلستان است

زنگانه با بیان اینکه باید بر اساس توزیع متوازن و هماهنگ جغرافیایی و همچنین اطلس جمعیت هر منطقه اقدام عملیاتی متناسب با جوانی جمعیت انجام شود، گفت: موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌های اساسی استان گلستان است.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، 24 اسفند در ستاد خانواده و جوانی جمعیت که در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، گفت: در استان گلستان، موضوع جوانی جمعیت از اولویت‌های اساسی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید بر اساس توزیع متوازن و هماهنگ جغرافیایی و همچنین اطلس جمعیت هر منطقه اقدام عملیاتی انجام شود، اظهار کرد: موضوع حفظ بنیاد خانواده و جوانی جمعیت از اولو‌یت‌های اصلی بوده، لذا در مناطق بحرانی جوانی جمعیت ورودی جدی‌تر و میدانی خواهیم داشت.

زنگانه با تأکید بر اینکه برای تأمین زمین طرح مسکن جوانان هر اقدامی برای کاهش دغدغه مردم گلستان در این حوزه انجام خواهیم داد، افزود: تأمین زمین برای 11هزار زوجین دارای 3 فرزند و بیشتر که ثبت‌ نام کردند از اهداف استان گلستان برای سال آینده است.

وی با اشاره به دستورات رئیس جمهوری مبنی بر اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: در سال جدید بر اساس شرح وظایف، هر عضو باید یک برنامه عملیاتی مشخص و ارائه کند و با نظارت سازمان بازرسی این طرح برای اجرا ابلاغ شود، لذا فرهنگ‌سازی برای رسیدن به هدف بسیار مؤثر است.

انتهای پیام
captcha