افزایش ساعات بازدید اماکن گردشگری فارس با توجه به استقبال گردشگران
کد خبر: 4205441
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
ایمانیه خبر داد:

افزایش ساعات بازدید اماکن گردشگری فارس با توجه به استقبال گردشگران

استاندار فارس با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی درباره کاهش ساعت بازدید اماکن گردشگری این استان طی ایام نوروز گفت: ساعات بازدید اماکن گردشگری با توجه به استقبال میهمانان نوروزی قابل افزایش خواهد بود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 24 اسفندماه در حاشیه میز خدمت شهروندان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شیراز با اشاره به حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی طی ایام نوروز در شیراز و استان گفت: ساعات بازدید از اماکن گردشگری شیراز و استان فارس طی ایام نوروز نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه در صورت استقبال میهمانان زمان بازدید قابل افزایش خواهد داشت.

وی به مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کاهش ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس طی ایام نوروز 1403 اظهار کرد: مردم و میهمانان استان فارس علاقه‌مند به حضور در اماکن تاریخی و گردشگری استان و شهر شیراز نظیر مجموعه حافظیه، سعدیه و سایر مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی هستند که قطعاً دستگاه‌های خدمت‌رسان هم پذیرای آنان خواهد بود.

استاندار فارس افزود: همچنین با اعلام به میراث فرهنگی و گردشگری استان تمهیدات لازم برای حضور بازدیدکنندگان فراهم شده است تا ضمن تسهیل برای رعایت شرایط ماه میهمانی خدا و ماه مبارک رمضان، امکان استفاده مناسب از اماکن فرهنگی و تاریخی فراهم باشد

ایمانیه با دعوت از میهمانان نوروزی و اهالی فرهنگ برای حضور در شهر شیراز در ایام نوروز اظهار کرد: مردم میهمان‌نواز شیراز و استان فارس پذیرای میهمانان نوروزی هستند و در صورت وجود استقبال، ساعات بازدید این اماکن، افزایش می‌یابد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات مستمر ستاد هماهنگی خدمات سفر ایام نوروز گفت: تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف شیراز نظیر شهرداری، اوقاف، دانشگاه شیراز، میراث فرهنگی و... که میزبان میهمانان نوروزی هستند، در ایام نوروز با محوریت ستاد مذکور به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha