مروری بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال
کد خبر: 4205063
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

مروری بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، از ارائه بسته‌های تشویقی متنوع برای همکاران و خانواده‌شان در راستای ارتقای دانش قرآنی خبر داد.

نشست خبری شرکت لوله و مخابراتبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد مهدی جامعی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، امروز، ۲۲ اسفندماه در نشست خبری که به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت در این شرکت برگزار شد، گفت: مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه با مشارکت ۱۴۰ نفر از همکاران، همسران و فرزندان از پیش دبستانی تا دانشگاه بهمن‌ماه سال جاری در این شرکت برگزار شد.
 
وی افزود: تعدادی از نفرات اول هر رشته که به مرحله نیمه‌نهایی نائل شدند به مسابقات کشوری که اسفندماه سال‌جاری در اصفهان برگزار شد، راه پیدا کردند که اسامی و رتبه آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال با بیان اینکه هر ساله به‌صورت برنامه‌ریزی شده در زمان مشخص این دوره از مسابقات برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای استقبال بیشتر کارکنان از این قبیل برنامه‌ها بسته‌های تشویقی خوبی پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: هر یک از کارکنان شرکت برای ارتقای دانش قرآنی خود و خانواده‌اش چنانچه نیازمند شرکت در کلاس‌های آموزشی داشته باشد این شرکت با تقبل همه هزینه‌ها حمایت می‌کند و علاوه بر آن کلاس‌های آموزش قرآن کریم هم در این شرکت به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، در ادامه از کاشت ۸ هزار نهال در مراکز ۱۰ گانه این شرکت خبر داد و اظهار کرد: این نهال‌ها که از انواع اکالیپتوس، سرو نقره‌ای و صنوبر بود، در مرکز انتقال نفت نکا و مراکز تابعه کاشته شد.
 
جامعی درباره چگونگی آبیاری این نهال‌ها، تصریح کرد: در مرکز انتقال نفت نکا، آب سطحی در گودالی جمع‌آوری و وارد مخزن می‌شود و پس از آن با تراکتور آبیاری صورت می‌گیرد در مرکز «اوریم» هم از آب‌های سطحی جمع‌آوری و ذخیره‌سازی شده برای آبیاری با سیستم قطره‌ای استفاده می‌شود.
 
وی از کاشت ۵۰۰ نهال مثمر در کل مراکز 10گانه خبر داد و گفت: در هر مکانی برای اجرای پروژه‌ها درختی قطع کردیم، ۱۰ برابر آن را کاشتیم.
 
جامعی در ادامه به تشریح اقدامات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال پرداخت و اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر ۴ میلیارد لیتر انواع فرآورده در ۶۰۰ کیلومتر خطوط لوله در حوزه استحفاظی منطقه شمال جابه‌جا شده است. تیم‌های عملیاتی این شرکت در ایام ماه مبارک رمضان فعال بوده و مشکلی از بابت انتقال سوخت وجود ندارد. 
 
وی با بیان اینکه در چندین مرحله صادرات فرآورده به کشور‌های همسایه انجام شده است، گفت: ۱۰ مرکز انتقال در شمال کشور پیش‌بینی شده که هفت مرکز در استان مازندران از پشتیبانی ۲۲ خطوط مخابراتی برخوردار است.
انتهای پیام
captcha