حضور مردم پادزهر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4204935
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

حضور مردم پادزهر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در طول این 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم پادزهر توطئه‌های دشمنان بوده است؛ مردم داغ یک لبخند تلخ را بر لبان دشمنان گذاشتند و در بزنگاه‌ها از خواص جامعه جلوتر هستند.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در  همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی که امروز، ۲۱ اسفند در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، گفت: در چندسال اخیر شاهد رشد کمی و کیفی در برگزاری برنامه‌ها به ویژه راهپیمایی‌ها در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ما مردمی‌ترین انقلاب جهان است، افزود: امام خمینی(ره) در برابر مدل غرب لیبرالی و شرق کمونیست مدل جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای مردم سالاری دینی و دموکراسی اسلامی بنیانگذاری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در طول این 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم پادزهر توطئه‌های دشمنان بوده است؛ مردم داغ یک لبخند تلخ را بر لبان دشمنان گذاشتند و در بزنگاه‌ها از خواص جامعه جلوتر هستند.

وی با اشاره به تکریم اقشار مختلف در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی افزود: برگزیدگان عرصه جهاد تبیین امروز در این همایش تجلیل خواهند شد.

عبدالله رشیدی‌پور، معاون استاندار کردستان در ادامه این مراسم با تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم کردستان نسبت به انتخابات گذشته حضور پرشورتری داشته‌اند.

وی افزود: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر مردم با حضور حداکثری خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

معاون استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی بهترین فضا برای انجام تبلیغات برنامه‌ها و فعالیت‌های انقلاب اسلامی بوده است، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم زمینه‌ساز حضور مردم در تمام بزنگاه‌های تاریخی است.

وی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه مبارک راه‌پیمایی روز قدس را در پیش داریم لذا باید از هم‌اکنون تبلیغات گسترده خود را در فضای مجازی برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی آغاز کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این مراسم با گرامیداشت آغاز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: با تمسک به ماه مبارک رمضان امیدواریم سال جدید منشأ خیر و برکت برای تمام مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و مردمی زیستن از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است و همین ویژگی انقلاب ما را متمایز از سایر انقلاب‌ها کرده است، افزود: نقش و تاثیرگذاری مردم در جمهوری اسلامی و تثبیت نظام، مقدس‌ترین نقش است، چرا که مردم همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور چشمگیر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امام زين العابدين(ع) می‌فرماید: سپاسگزارترين شما از خدا، سپاسگزارترين شما از مردم است لذا باید همواره به خاطر تمام امور از مردم تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: در روایتی آمده است که خداوند متعال می‌فرماید «الصّوم لی و أنا اجزی؛ حضرت معشوق می‌فرماید: روزه، مال من است و من پاداش روزه هستم». در افطار دعای مسلمانان رد نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha