مسئولان کرمان از ظرفیت جوانان برای توسعه استان استفاده کنند
کد خبر: 4204652
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

مسئولان کرمان از ظرفیت جوانان برای توسعه استان استفاده کنند

میثم پاریزی با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، گفت: امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کرده و مجموعه مدیریتی استان بتوانند از این ظرفیت استفاده و بستر را برای فعالیت جوانان در راستای توسعه استان آماده کنند.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان شامگاه، ۲۰ اسفندماه در جشنواره استانی «جوانان برتر ایران زمین» با اشاره به تلاش‌هایی که برای ارزیابی جوانان برتر استان در عرصه‌های مختلف انجام شده است، گفت: این برنامه به‌مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان برگزار می‌شود که به دلیل تقارن آن ایام با انتخابات به این هفته موکول شد.

وی با اشاره به روند برگزاری جشنواره انتخاب برگزیدگان، افزود: دبیرخانه ستاد جوانان دو ماه پیش با کمیته‌های تخصصی تشکیل و براساس شاخص‌های اعلام شده جوانان معرفی و در شورای استانی و ملی در هر حوزه سه نفر تأیید شدند که تجلیل می‌شوند.

پاریزی با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، اظهار کرد: از مجموع جمعیت استان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌گیرند که امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کرده و مجموعه مدیریتی استان بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و بستر را برای فعالیت جوانان در راستای توسعه استان آماده کنند.

انتهای پیام
captcha