نیک‌اندیشان عرصه سلامت در شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 4204627
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

نیک‌اندیشان عرصه سلامت در شیراز تجلیل شدند

طی مراسمی از خیران برگزیده بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از نیک‌اندیشان عرصه سلامت، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از خیران برگزیده بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز امروز، 20 اسفندماه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این بیمارستان برگزار شد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با اشاره به وجود اندیشمندان، دانشمندان، شعرای بزرگ و خیرین نام‌آور در تاریخ فارس گفت: همه ما وامدار اندیشه درست و پاک این افراد هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خیرین عرصه سلامت به ویژه مرحومه «زهرا سعادت» و مرحوم «محمد نمازی»؛ بر اهمیت اقدامات نیک‌اندیشانه خیرین عرصه سلامت تأکید و با اشاره به اقداماتی که از گذشته تاکنون در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام شده، به بیان ویژگی‌‌ها و فضایل اخلاقی مرحومه زهرا سعادت، مؤسس بیمارستان آنکولوژی امیر پرداخت.

حسینی، اقدامات خیرین عرصه سلامت فارس را در کشور بی‌نظیر خواند و تاکید کرد: بسیاری از خدمات تخصصی و فوق تخصصی سلامت محور در شیراز و استان فارس، با حمایت‌‌های ارزشمند خیرین به ثمر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سختی‌‌های ویژه خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان، از تلاش بی‌‌وقفه و شبانه‌روزی اساتید مدیران و کارکنان مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر قدردانی کرد و ادامه داد: وظیفه ذاتی، اخلاقی و دینی ما است که با تمام توان، برای التیام دردهای بیماران مبتلا به سرطان تلاش کنیم.

حسینی ادامه داد: نیت خیر و پاک خیرین در تحقق اقدامات نیک‌اندیشانه، بیش از میزان کمک‌ها اهمیت دارد و امیدواریم اقدامات خیرخواهانه خیرین همواره جاری و پایدار باشد، زیرا کار خیر سبب باقیات صالحات است و اثر آن نه تنها امروز، بلکه در سالیان طولانی اثرگذار است و ادامه دارد.

یادآور می‌شود، در این برنامه، ساختمان منزل مسکونی مرحومه بانو «زهرا سعادت»، به مساحت سه هزار و 800 متر مربع و در مجاورت بیمارستان آنکولوژی امیر، بنا بر وصیت آن مرحومه، به منظور توسعه بیمارستان آنکولوژی امیر و ارائه خدمات جامع به بیماران سرطانی، به این مرکز آموزشی درمانی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha