برگزاری دوره توانمندسازی «کنشگران جوانی جمعیت» در کوثر
کد خبر: 4204135
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

برگزاری دوره توانمندسازی «کنشگران جوانی جمعیت» در کوثر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر از برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، در گفتگو با ایکنا از اردبیل با اشاره به اهمیت مسئله جمعیت و فرزندآوری و تاکید مقام معظم رهبری در فرهنگ‌سازی این امر در جامعه اظهار کرد: به همت امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، دوره توانمندسازی کنشگران جوانی جمعیت در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره استاد مدعو خانم دکتر اخوان اکبری به تبیین مسائل مختلف از جمله بحران جمعیت و سیاست‌های جمعیتی، چالش‌های فرزندآوری در ایران، ناباروری، حفظ حیات جنین، تک فرزندی و پیامد‌های آن پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر افزود: در ادامه این دوره الهام طهماسبی کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی به بیان نحوه اجرای طرح مسطورا و عملیات رمضان پرداخت.

صادقی افزود: در این دوره که با حضور ستاره رادفرد مشاور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، جمعی از مسئولین هیئات مذهبی بانوان، مبلغات، مدیران مدارس، مسئولین تشکل‌ها و موسسات قرآنی و خیریه، بهورزان، پزشک عمومی و اساتید دانشگاهی در سالن جلسه تبلیغات اسلامی کوثر برگزار شد، از ۵ نفر بانوی فعال و کنشگر در امر جوانی جمعیت با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha