پیش‌نشست همایش بین‌المللی «دیپلماسی نوروز» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4203708
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

پیش‌نشست همایش بین‌المللی «دیپلماسی نوروز» در شیراز برگزار می‌شود

با توجه به برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی «دیپلماسی نوروز» و اهدای نشان نوروز در هفته آتی و در تهران، پیش‌نشست این رویداد علمی و فرهنگی در شیراز برگزار می‌شود.

پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، با توجه به برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز و اهدای نشان نوروز در هفته آتی و در تهران، پیش‌نشست این رویداد علمی و فرهنگی امروز، 15 اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

این نشست به همت اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه و دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعدازظهر امروز در سالن خرد دانشکده پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

در پیش‌نشست همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز در شیراز، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس، امین‌رضا نوشین (حافظ پژوه)، مجتبی اشرافی (دبیر علمی نشست)، سیده‌ثنا رضوی (از کشمیر هندوستان) و مریم رحیمی (از افغانستان) به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. عابد اکبری دبیرکل همایش بین‌المللی دیپلماسی نوروز نیز به‌صورت آنلاین در این برنامه حضور دارد.

این برنامه فرهنگی با بداهه‌نویسی و خطاطی روح‌الله محرری و مریم همایونی و با هنرمندی حسن ایمن و مهدی لرپور و اجرای احمد مؤمنی همراه خواهد بود.

توزیع بسته فرهنگی، کتابچه پیش‌نشست و سمنو به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های فرهنگی نوروز از دیگر برنامه‌های این نشست علمی فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha