33 هزار لرستانی عضو کانون‌های مساجد هستند
کد خبر: 4203689
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان:

33 هزار لرستانی عضو کانون‌های مساجد هستند

محمد چگنی‌نژاد با بیان اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 100 کانون فرهنگی و هنری مسجد شامل 63 کانون عمومی و 37 کانون تخصصی خواهران در استان لرستان راه‌اندازی شده است، گفت: 33 هزار و 40 نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان عضویت دارند.

محمد چگنی‎نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، امروز، 15 اسفندماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 100 کانون فرهنگی هنری مسجد شامل 63 کانون عمومی و 37 کانون تخصصی خواهران در استان لرستان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت 153 کتابخانه مخزن‌دار و 50 کتابخانه باز در استان لرستان اضافه کرد: همچنین در طول سال‌ جاری طرح پالایش کتاب و اهدای بالغ‌ بر دو هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد استان اجرایی شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان افزود: در طول سال‌ جاری نشست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اینکه اجرای طرح لشکر فرشته‌ها، طرح کرسی‌ تلاوت قرآن و طرح تلاوت نور از جمله فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، ادامه داد: سه مستند از فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب کرسی‌های قرآنی تهیه و در طول ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری قرآن و شبکه استانی افلاک پخش خواهد شد.

چگنی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های ملی و مذهبی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: در فضای ملی و مذهبی با توجه به محوریت مساجد در فعالیت‌های مسجدمحور و مردم‎محور نیاز به حمایت ویژه از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری ارکان فعال در مساجد به‌ویژه بسیج و تحت‌نظر ائمه جماعت مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha