کردستان پایگاه مفاخر قرآنی است
کد خبر: 4203367
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

کردستان پایگاه مفاخر قرآنی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان کردستان پایگاه مفاخر قرآنی و محل تردد قاریان و افرادی است که دل در گرو قرآن دارند.

بازدید معاون استاندار کردستان از مسابقات ملی مدهامتان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان امروز، ۱۳ اسفند در بازدید از مسابقات ملی مدهامتان در استان گفت: برگزاری مسابقات ملی مدهامتان در سنندج بیانگر جایگاه دینی و امنیت موجود در استان و شهر سنندج است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کردستان از بطن خود جامعه تولید می‌شود، افزود: مردم این استان امنیت‌دوست هستند و علیرغم داشتن روحیه سلحشوری و رشادتی که دارند، عقبه فرهنگی و دینی آن‌ها موجب می‌شود، ذاتاً امنیت‌زایی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: بن‌مایه‌های عقیدتی و دینی سرزمین کردستان رگ و ریشه قوی دارد و از قدیم‌الایام در ایران به فرمایش رهبر معظم انقلاب کسانی که خوش‌لحن و صدا بوده‌اند در این آب و خاک حنجره و صدای خود را خرج قرآن کریم و دین مبین اسلام کرده‌اند و افتخار است برای مردم کردستان که چنین مفاخر و پارامتر مهمی در استان دارند.

وی در پایان گفت: عمیقا! معتقدم استان پایگاه و جایگاه و محل تردد قاریان و کسانی که دل در گرو قرآن دارند، بوده است و این برای ما مایه افتخار است.

انتهای پیام
captcha