دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در فارس تشکیل می‌شود
کد خبر: 4203295
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در فارس تشکیل می‌شود

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در راستای تحقق مفاد سند تحول مردمی دولت دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در استان فارس و شهرستان‌های تابعه تشکیل می‌شود.

مهدی مومن‌زاده، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مهدی مؤمن‌زاده، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، 13 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی با هدف حمایت از فعالیت ساختارهای متنوع نهادهای مردمی بومی و اسلامی(مسجد، بسیج، هیئت‌های مذهبی)، توسعه شبکه‌های اجتماعی و حمایت از نهادهای میانجی‌گر تخصصی و حلقه‌های میانی مردمی برای هدایت و سازماندهی مجموعه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف تشکیل می‌شود.

وی افزود: شناسایی، تقویت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مردمی و داوطلبانه برای احصای مسائل اجتماعی و کشف راه‌حل‌های مرتبط با آن، ارتقای مشارکت‌های اجتماعی و مردمی در جامعه، مردمی‌سازی سیاست‌ها، برنامه‌ها و بهره‌گیری از خرد جمعی و افزایش اعتماد اجتماعی از جمله اهداف این طرح به‌شمار می‌روند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: افراد علاقه‌مند به همکاری با این دبیرخانه به‌منظور تکمیل پرسشنامه و شرکت در رویداد می‌توانند به لینک https://formafzar.com/form/upemc مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha