حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 4203189
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری از اعزام ۶ نماینده استان به مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سنندج خبر داد.

مدهامتان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور ۲۸۰ برگزیده کشوری از روز گذشته، ۱۲ اسفندماه در سنندج آغاز شده است، اظهار کرد: از چهارمحال و بختیاری شش متسابق برگزیده کانون‌های مساجد به بزرگ‌ترین رویداد مساجد کشور اعزام شدند و طی امروز و فردا به رقابت می‌پردازند.

وی در خصوص اسامی برگزیدگان استانی و راه‌یافته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات مدهامتان، ادامه داد: «مجید رحمانی»، عضو کانون فرهنگی هنری انقلاب اسلامی شهریار از شهرستان فلارد در رشته اذان و در بخش بالای ۱۶ سال به سنندج اعزام می‌شود. در بخش زیر ۱۶ سال رشته اذان نیز، «علی ندیمی شهرکی» از کانون فرهنگی هنری ام‌البنین(س) شهر کیان نماینده استان است.

حجت‌پناه ادامه داد: «محسن مولوی» از کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد نماینده استان در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال است؛ همچنین علیرضا ولی از کانون فرهنگی هنری بعثت دستنا از شهرستان کیار به عنوان نماینده استان در رشته قرائت ترتیل (تلاوت نور) بالای ۱۶ سال اعزام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: قاری نوجوان «محمد اسماعیلی» از کانون حضرت صاحب‌الامر(عج) شهرکرد در رشته قرائت تقلیدی زیر ۱۶ سال حضور دارد.

حجت‌پناه تصریح کرد: «سحر میرزاخانی»، بانوی قرآنی کانون فرهنگی هنری صابر شهرکرد نیز به عنوان برگزیده استان در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال به این دوره از مسابقات مدهامتان راه یافته است.

وی در پایان گفت: امسال در مجموع، ۳۱۸ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

گفتنی است، در دوره قبلی مسابقات قرآنی مدهامتان، چهارمحال‌وبختیاری با شش نماینده بانو و آقا در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اذان در این مسابقات شرکت کرده بود که در نهایت، «محمدصادق حیدری»، مرتل ممتاز استان توانست مقام سوم کشوری را در رشته قرائت ترتیل در این دوره از مسابقات قرآن کسب کند.

انتهای پیام
captcha