نتایج شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه لرستان اعلام شد
کد خبر: 4203188
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

نتایج شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه لرستان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، پلدختر و معمولان، کوهدشت و رومشکان، دورود و ازنا، خرم‌آباد و چگنی، بروجرد و اشترینان را اعلام کرد.

احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، احسان یاوری، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، ۱۲ اسفندماه نتایج شمارش آرای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های استان لرستان را به شرح زیر اعلام کرد:

در انتخابات ۱۱ اسفندماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی از مجموع ۲۰۸۹۵۰ رأی مأخوذه تعداد ۱۹۳۰۸۶ رأی صحیح به صندوق‌ها انداخته شده است که با توجه به شمارش آرا و معطوف به قانون انتخابات، چهار نامزد از این حوزه برای رقابت در دور دوم انتخابات و تعیین دو منتخب نهایی این حوزه انتخابیه به ترتیب آرا محمدرضا ملکشاهی‌راد با ۳۰۷۴۱ رأی، رضا سپهوند با ۲۲۶۵۲ رأی، قدرت‌الله ایمانی با ۲۰۴۸۰ رأی و هادی هاشمی‌نیا با ۱۷۸۰۵ رأی معرفی شدند.

در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان از مجموع ۱۱۳ هزار و پنج رأی مأخوذه تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۳۵ رأی صحیح به صندوق‌ها انداخته شده است که طی آن محمدحسین محمدی با ۴۳۴۴۵ رأی به‌عنوان منتخب مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز از مجموع ۶۴۶۳۷ رأی ماخوذه تعداد ۶۳۱۶۴ رأی صحیح به صندوق انداخته شده است که حمیدرضا گودرزی با ۲۲۸۷۵ رأی به‌عنوان منتخب مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان نیز از مجموع ۴۷۲۶۹ رأی ماخوذه، تعداد ۴۶۲۴۷ رأی صحیح به صندوق انداخته شده است که سیدحمید کاظمی با ۲۳۱۸۲ رأی به‌عنوان منتخب مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان از مجموع ۱۰۹۲۶۶ رأی ماخوذه، تعداد ۱۰۷۷۰۷ رأی صحیح به صندوق انداخته شده است که علی امامی‌راد با ۳۳۲۴۲ رأی به‌عنوان منتخب مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه درود و ازنا از مجموع ۸۷۱۹۱ رأی ماخوذه، تعداد ۸۲۶۵۱ رأی صحیح به صندوق انداخته شده است که روح‌الله لک علی‌آبادی با ۱۸۹۳۱ رأی به‌عنوان نماینده مردم معرفی شد.

در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان از مجموع ۹۲۹۳۳ رأی ماخوذه تعداد ۸۴۸۸۳ رأی صحیح به صندوق‌ها انداخته شده است که طبق شمارش آرا دو منتخب برگزیده این حوزه به ترتیب عباس گودرزی با ۲۷۱۴۰ رأی و فاطمه مقصودی با ۱۷۳۴۳ رأی به‌عنوان منتخب مردم معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha