برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی قرآن در دارالقرآن نور خرم‌آباد
کد خبر: 4203021
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی قرآن در دارالقرآن نور خرم‌آباد

مدیر دارالقرآن ناحیه دو آموزش و پرورش خرم‌آباد از برپایی کلاس‌های آموزش مجازی حفظ، روخوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم از سوی این دارالقرآن خبر داد و گفت: در کلاس حفظ مجازی 400 قرآن‌آموز و در فصیح‌خوانی 170 قرآن‌آموز شرکت دارند.

دارالقرآن نور خرم‌آبادپریناز شرفی، مدیر دارالقرآن ناحیه دو آموزش و پرورش خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح فعالیت‌های این دارالقرآن گفت: در حال حاضر کلاس‌های حفظ، قرائت، روخوانی و روانخوانی، تجوید قرآن در این دارالقرآن برپاست و در کنار آن آموزش مداحی را هم داریم.

وی با اشاره به اینکه کلاس‎های آموزشی دارالقرآن نور از شنبه تا پنج‌شنبه دایر است، به موفقیت قرآن‌آموزان این دارالقرآن در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: کلاس آموزش حفظ مجازی قرآن کریم را نیز داریم که 400 نفر در آن شرکت دارند و آموزش‌های لازم را از مربی حفظ قرآن اعظم شایسته‌فر دریافت می‎کنند.

شرفی به آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم در این دارالقرآن نیز اشاره کرد و گفت: آموزش مجازی روخوانی قرآن را نیز داریم که از سراسر کشور قرآن‌آموزانی را جذب کرده‌ایم و دوره آموزش فصیح‌خوانی قرآن به‌صورت مجازی را نیز در حال برگزاری داریم که 170 قرآن‌آموز در آن شرکت دارند و آموزش‌های لازم در این زمینه توسط اعظم شایسته‌فر ارائه می‌شود.

مدیر دارالقرآن نور ناحیه دو آموزش و پرورش خرم‎آباد اظهار کرد: برای معرفی فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن نور در بین مدارس شهر خرم‎آباد اطلاع‌رسانی داریم و مربیان این دارالقرآن در مدارس حضور یافته و فعالیت‌های دارالقرآن را برای دانش‌آموزان معرفی و دانش‌آموزان علاقه‌مند به قرآن را شناسایی و آنها را به حضور در کلاس‎های آموزش قرآن تشویق می‎کنند.

وی در خاتمه به پاره‌ای از مشکلات دارالقرآن نور از جمله قدیمی و فرسوده بودن ساختمان، نبود تجهیزات مناسب، عدم حمایت مالی، نبود سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب اشاره کرد و خواستار حمایت متولیان قرآنی به‌ویژه آموزش و پرورش از دارالقرآن‌ها شد.

انتهای پیام
captcha