فرایند رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه فارس پایان یافت
کد خبر: 4202953
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

فرایند رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه فارس پایان یافت

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: با وجود با موافقت وزارت کشور با تمدید فرآیند رای‌گیری تا ساعت ۲۲ امشب، فرایند رای‌گیری در دو حوزه انتخابیه استان فارس در ساعت ۲٠ به پایان رسید.

نشست خبری رئیس ستاد انتخابات فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس ستاد انتخابات فارس امشب، ۱۱ اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت: ما برای دو حوزه انتخابیه استان، پیشنهاد اتمام رای‌گیری را دادیم ولی تا حدود ساعت ۲٠ وزارت کشور با این درخواست موافقت نکرده بود که در نهایت با این درخواست موافقت شد و در حوزه نورآباد و رستم و همچنین حوزه سپیدان و بیضا، پایان فرآیند رای‌گیری در ساعت ۸ شب اعلام شد.

وی افزود: برابر گزارشات میدانی دریافتی از سراسر استان، بعد از ساعت ۱۷:۳٠ مشارکت گسترده‌تر شده است. ضمن اینکه بر خلاف دفعات قبل، شعب هیچ استراحتی هم نداشته‌اند و مرتبا شاهد استمرار حضور مردم بوده‌ایم. 

قزلسفلی با بیان اینکه به لحاظ امنیتی تاکنون هیچگونه مشکلی در سراسر استان به وجود نیامده است، گفت: با همت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، هیچ رخداد قابل ذکری پیش نیامده است و امیدواریم تا پایان نیز این روند ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس اضافه کرد: در حوزه سلامت هم گزارشاتی که دریافت شده، شایعات مبنی بر خرید و فروش و تخلفات حقیقت ندارد، چون هیچکس نتوانسته است به صورت مصداقی به ما گزارش بدهد تا قابلیت پیگیری داشته باشد. البته از هیچ گزارشی هم به سادگی عبور نمی‌کنیم و پیگیری‌های خودمان را انجام می‌دهیم.

قزلسفلی در پایان با بیان اینکه در خصوص میزان مشارکت به دلیل بسته شدن سامانه، آمار دقیقی در دست ما نیست، گفت: پاکسازی فضای شهری از تبلیغات انتخابات هم از امشب آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha