رقابت ۴۸ کاندیدا برای دو کرسی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس
کد خبر: 4202630
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

رقابت ۴۸ کاندیدا برای دو کرسی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس

فرماندار شهرستان سنندج از رقابت ۴۸ کاندیدا برای کسب دو کرسی در دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران خبر داد.

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج امروز، 10 اسفند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: ۱۱۶ کاندیدا در مهلت قانونی انتخابات ثبت‌نام خود را نهایی کردند که در هیئت اجرایی صلاحیت ۹۸ نفر آنان تأیید شد. در نهایت تعداد ۶۸ نفر در شورای نگهبان تأیید صلاحیت‌ شدند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از این تعداد به حوزه‌های انتخابیه قروه و دهگلان و سقز و بانه تغییر حوزه دادند و یک نفر هم از تهران به این حوزه اضافه شد، افزود: با انصراف ۱۹ داوطلب، اکنون ۴۸ نفر از این تعداد در کورس رقابت انتخابات باقی مانده و برای کسب دو کرسی نمایندگی این حوزه رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران بیان کرد: در کل حدود ۶ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران را بر عهده دارند.

وی در ادامه تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان را ۲۶۵ شعبه دانست و گفت: ۱۵۶ شعبه آن شهری و ۱۰۹ شعبه هم روستایی است.

عسکری در پایان از مردم شهرستان سنندج خواست با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و شرکت در انتخابات، حماسه بی‌نظیر و باشکوه استقبال از رئیس جمهور را تکرار کنند.

انتهای پیام
captcha