تمامی اقدامات جهاددانشگاهی در امر انتخابات تبیینی و ترغیبی بوده است
کد خبر: 4202612
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی:

تمامی اقدامات جهاددانشگاهی در امر انتخابات تبیینی و ترغیبی بوده است

حسین امینی‌ مشهدی گفت: تمامی اقدامات جهاددانشگاهی در امر انتخابات تبیینی و ترغیبی بوده است و سعی کردیم به عنوان نهاد انقلابی، رسالت خود را در این امر مهم به خوبی ایفا کنیم.

حسین امینی‌ مشهدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، حسین امینی‌ مشهدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در سومین جلسه‌ای که با موضوع «تحلیل انتخابات 1402»،  امروز ۱۰ اسفند در سالن جلسات زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد، با تشریح فعالیت‌های انتخاباتی این سازمان طی سه ماه گذشته، اظهار کرد: در طول این مدت جهاددانشگاهی جلسات همفکری متعددی با مدیران سازمان پیرامون انتخابات برگزار کرده و اخبار انتخاباتی استان به صورت مستمر در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا منتشر شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات تحلیلی پیرامون مشارکت در انتخابات در جهاددانشگاهی خراسان رضوی، تصریح کرد: همچنین هفته گذشته جلسه‌ای با حضور سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با موضوع نماینده تراز انقلاب با هدف تبیین شاخص‌های نماینده انقلابی برگزار شد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه حضور در انتخابات فرآیندی نقطه‌ای نیست و راهی است که باید پیموده شود، تصریح کرد: اهمیت انتخابات تنها در روز جمعه خلاصه نمی‌شود و کسانی که به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان می‌شوند در کنار نقشی که در قانون‌گذاری و نظارت بر آن بر عهده دارند برای هزاران میلیارد تومانی که در کشور هزینه می‌شود تصمیم خواهند گرفت.

امینی‌ مشهدی با تأکید بر جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی در حوزه تدوین قوانین در کشور، بر ضرورت راهیابی افراد توانمند و متخصص به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: این مهم تنها از طریق تحقیق و شناخت نسبت به داوطلبان میسر می‌شود، بنابراین ضروری است تا با مطالعه کافی نسبت به عملکرد کاندیداها در انتخابات شرکت کنیم. تمامی اقدامات جهاددانشگاهی در امر انتخابات تبیینی و ترغیبی بوده است و سعی کردیم به عنوان نهاد انقلابی، رسالت خود را در این امر مهم به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام
captcha