پایان تبلیغات انتخابات فارس اعلام شد
کد خبر: 4202598
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

پایان تبلیغات انتخابات فارس اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات فارس اعلام کرد: زمان تبلیغ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد روز سوم اسفندماه در استان فارس به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده بود از ساعت  ۸صبح امروز(پنجشنبه) دهم اسفندماه به پایان رسید.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 10 اسفندماه اظهار کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به اتمام رسیده است و از ساعت 8 صبح امروز تا ۸ صبح فردا جمعه ۱۱ اسفندماه که آغاز فرآیند اخذ رأی خواهد بود، هیچکدام از داوطلبان نمایندگی مجلس و کاندیداهای مجلس خبرگان اجازه تبلیغ ندارند.

رئیس ستاد انتخابات فارس ادامه داد: روز جمعه هم قبل از آغاز فرآیند اخذ رأی نمایندگان فرماندارانی که در شعب اخذ رای حضور دارند با هماهنگی هیئت نظارت نسبت به جمع‌آوری تبلیغات در پیرامون شعب اخذ رأی با یک شعاع مطمئنه اقدام خواهند کرد و پس از آن فرآیند اخذ آرا آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود. استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
captcha