ترسیم اراده مردم در انتخاب مسئولان با شرکت در انتخابات
کد خبر: 4202502
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
انباردار مطرح کرد:

ترسیم اراده مردم در انتخاب مسئولان با شرکت در انتخابات

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود در انقلاب اسلامی نمایشی نیست، گفت: مردم با حضور در انتخابات‌ در دوره‌های مختلف، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 9 اسفندماه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است، گفت: اسلام ناب محمدی(ص) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ در دوره‌های مختلف، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

انباردار ضمن دعوت به مشارکت پرشور همه اقشار جامعه، به ویژه دانشجویان و جوانان در انتخابات گفت: از عموم مردم می‌خواهیم در حد توان به موضوع تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیر گذاری انتخاب را در میان جامعه یاد آور شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: امید است بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این مدت باقیمانده تا انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم به نحو احسن ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha