عملکرد قابل قبولی در اجرای طرح جوانی جمعیت داشتیم
کد خبر: 4202256
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
استاندار فارس:

عملکرد قابل قبولی در اجرای طرح جوانی جمعیت داشتیم

محمدهادی ایمانیه با اشاره به اهمیت توجه به مباحث جوانی جمعیت گفت: استان فارس در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت جزو پنج استان برتر کشور است و عملکرد قابل قبولی داشته است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، هشتم اسفندماه در آیین واگذاری زمین رایگان به 313 خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در قالب پوشش خانواده مهدوی در شیراز گفت: قانون جوانی جمعیت و صیانت از جمعیت در حقیقت گامی در جهت تقویت و تشویق فرزندآوری در کشور است.

وی ادامه داد: با اجرای این قانون به‌ویژه بند ویژه اهدای زمین به کسانی که فرزند سوم آن‌ها بعد از آبان 1400 متولد شده کمک خوبی رشد و جوانی جمعیت خواهد شد.

ایمانیه اظهار کرد: تا امروز هشت هزار و 200 واجد برای دریافت زمین رایگان در استان داشته‌ایم که بیش از سه هزار و 300 نفر از واجدین شرایط زمین خود را دریافت کرده‌اند و حدود چهار هزار مورد هم مربوط به شهرستان شیراز است که امیدواریم با توجه به اینکه محل زمین آن مشخص  شده، ظرف دو یا سه ماه آتی این زمین‌ها نیز واگذار شود.

استاندار فارس بیان کرد: امروز نیز در همین راستا به تعداد یاران امام عصر(عج) در یک فضای شاد و با نشاط به 313 خانواده این زمین‌ها واگذار شد.

انتهای پیام
captcha