پیش‌بینی صندوق‌ اخذ رأی ویژه بانوان دهدشتی
کد خبر: 4202065
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

پیش‌بینی صندوق‌ اخذ رأی ویژه بانوان دهدشتی

فرماندار کهگیلویه گفت: برای تکریم و تأمین رفاه بانوان یک شعبه اخذ رأی در شهر دهدشت برای انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری پیش‌بینی شد.

انتخابات

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، سیدحمزه محقق‌زاده، فرماندار شهرستان کهگیلویه امروز، هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تصمیم هیات اجرایی شهرستان کهگیلویه و تایید هیات نظارت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یک شعبه اخذ رای در شهر دهدشت ویژه بانوان بزرگوار اختصاص یافت که اکثریت نیروهای آن نیز از بانوان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در بیشتر صندوق‌ها نیز از ظرفیت فعال بانوان در اجرای انتخابات استفاده شده است، افزود: انقلاب اسلامی نقش مهمی برای حضور زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی قائل است، بخش مهمی از پیشرفت‌های جامعه مدیون حضور آنها و نقش مؤثر در نظام خانواده است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: امروز زنان ایران اسلامی به حضور در عرصه‌های سیاسی ـ اجتماعی اهتمام می‌ورزند و توانسته‌اند با کسب آگاهی، دانش و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف انتخاب مستقلی داشته باشند.

محقق زاده در پایان بیان کرد: با موافقت هیات اجرایی و نظارت شهرستان ۱۷۹ شعبه اخذ رای در روز جمعه،  11 اسفندماه جاری آرای مردم شهرستان را جمع‌آوری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha