انتخابات مهمترین مسئله امسال کشور است
کد خبر: 4201988
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
استاندار کرمان:

انتخابات مهمترین مسئله امسال کشور است

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه انتخابات مهمترین مسئله امسال کشور است، گفت: وظیفه ما و دولت پشتیبانی از برگزاری انتخابات است و هیچکس حق ندارد در این امر دخالت کند و دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان صبح امروز، هفتم اسفندماه در شورای اداری استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این سربازان با جانفشانی و زحمات طاقت‌فرسا و شبانه‌روزی امنیت را تأمین می‌کنند که قدردان آن هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات مهمترین مسئله امسال کشور است، اظهار کرد: فرایند انتخابات آغاز شده و کار کاملاً آماده است و تنها منتظر روز انتخابات هستیم؛ تبلیغات انتخاباتی نیز در حال انجام است.

استاندار کرمان بر آماده‌ باش کامل همه دستگاه‌ها و مدیران و حضور آنها در استان برای انتخابات تأکید کرد و افزود: مدیران در اجرای انتخابات دخالت نداشته باشند و مدیران دستگاه‌های مهم مثل برق، گاز و... در مرکز استان باشند و معاونان خود را به شهرستان‌ها بفرستند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما و دولت پشتیبانی از برگزاری انتخابات است و هیچکس حق دخالت ندارد و دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد، ادامه داد: اجرای طرح‌های خاص در ایام انتخابات متوقف و دغدغه‌ای برای مردم ایجاد نشود.

فداکار در پایان با بیان اینکه انتخابات مراقبت خاص می‌خواهد و اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی استان که پای کار هستند جای تقدیر دارد، گفت: هفدهم دی‌ماه به عنوان «روز کرمان» مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت که در تقویم ثبت می‌شود. همچنین ۲۵ شهریورماه نیز به‌عنوان روز ملی خرما برای شهرهایی که محصول خرما دارند مصوب شد که کرمان نیز جزو این شهرها است.

 

انتهای پیام
captcha