مشارکت در انتخابات موجب تحول و نوگرایی کشور می‌شود
کد خبر: 4201747
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

مشارکت در انتخابات موجب تحول و نوگرایی کشور می‌شود

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و همچنین حضور در انتخابات پرشور، گفت: ارتقای امنیت و همچنین مشارکت و حضور در انتخابات موجب تغییر، تحول و نوگرایی در کشور می‌شود.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا امروز، پنجم اسفندماه در نشست با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار گیلان که در سالن اجتماعات شهدا فراجا شهرستان رشت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی استان برای برگزاری این جلسه و همچنین رئیس عقیدتی سیاسی فراجا برای تهیه و تدوین نقشه راه برای برگزاری چنین نشست‌هایی با متنفذین در جامعه، اظهار کرد: امنیت مهمترین عامل رشد و توسعه کشور است.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و همچنین حضور در انتخابات پرشور، گفت: ارتقای امنیت و همچنین مشارکت و حضور در انتخابات موجب تغییر، تحول و نوگرایی در کشور می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص افراد صاحب نفوذ و هر کسی که می‌تواند مردم را برای انتخابات دعوت کند، اشاره کرد و گفت: هیچ معروفی بالاتر از مشارکت و شرکت مردم در انتخابات نیست.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه راهبرد و سعی دشمن برای ناامیدی در کشور است، افزود: یکی از افتخارات ایران اسلامی، استقلال و نیز تسلط برای ذخایر و تمامیت ارضی کشور است.

سردار شرفی با اعلام اینکه یکی از راهکارهای ما این است که راهبرد دشمن را شناسایی کنیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال تسلط بر کشور و ناامن کردن آن است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی با تمام توان در مقابل استکبار جهانی و اعیاد آن‌ها ایستاده است، بیان کرد: ایران اسلامی سلطه را نمی‌پذیرد و طرفدار حق و مظلوم است و این جزء آرمان‌های ما می‌باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه دشمن با همه گفتمان‌ها و تلاش‌های خود به دنبال ناامیدی و ناامن کردن کشور است، گفت: ما با حضور حداکثری و مشارکت خود در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به همه دشمنان خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha