برگزاری جشن نیمه شعبان در 200 هیئت مذهبی همدان
کد خبر: 4201660
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

برگزاری جشن نیمه شعبان در 200 هیئت مذهبی همدان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان توسط 200 هئیت مذهبی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی شرانجانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدانحجت‌الاسلام مهدی شرانجانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده میلاد امام زمان(عج) صدها برنامه جشن در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی و خانگی شهرستان همدان با حضور مداحان و سخنرانان برجسته در حال برگزاری است.

وی از برگزاری جشن‌های ویژه منجی عالم بشریت در 180 مسجد شهرستان همدان خبر داد و گفت: همچنین 200 هیئت مذهبی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سطح شهرستان همدان را دارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع نذورات، مسابقات در این ایام اشاره کرد و افزود: ایجاد برنامه‌های محتوایی در فضای مجازی و ختم صلوات و ختم قرآن هدیه به امام عصر(عج) احیای شب نیمه شعبان در مساجد، اجرای سرودهای خیابانی، جشن موتوری و... نیز از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در این ایام است.

وی به برگزاری جشن با شکوه در هشت سالن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: این جشن‌ها با حضور جمعیت چند هزار نفری برگزار و با برنامه‌های مختلف از جمله اعطای جوایز نقدی غیر نقدی، سفر کربلای معلی، مشهد مقدس، قم و... همراه است.

شرانجانی همچنین با اشاره به برنامه ویژه نیمه شعبان در روز یکشنبه بعدازظهر در شهرستان همدان با عنوان مهمانی ۱۵ کیلومتری در میدان امام خمینی(ره) پیاده‌راه اکباتان، میدان اکباتان با شعار «جشن بزرگ میلاد منجی، حضوری برای ظهور» بیان کرد: این جشن نیز همراه با پذیرایی و برنامه‌های متنوع و نورافشانی، جشن‌های کودکان، غرفه‌های شکوفایی عروسک‌های متحرک و... همراه است.

انتهای پیام
captcha