مشکلات اقتصادی نباید مانع دفاع از کشور شود
کد خبر: 4201516
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
امام جمعه گرگان:

مشکلات اقتصادی نباید مانع دفاع از کشور شود

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان، گفت: مشکلات اقتصادی نباید ما را از هویت و دفاع از کشور جدا کند، لذا حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح عاملی برای حل مشکلات خواهد بود.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 4 اسفند ماه که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، با اشاره به نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) گفت: از منتظر موعود در همه ادیان آسمانی و مکاتبی که جنبه معنوی دارند سخن به میان آمده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه فلاسفه کنونی غرب آخر دنیا را تاریک، مبهم و همراه با یأس و ناامیدی ترسیم کره‌اند، اظهار کرد: در روایات اسلامی آمده که پس از آنکه دنیا پر از ظلم شد موعودی خواهد آمد، ما به آینده تاریخ امیدوار هستیم زیرا که این وعده و سنت الهی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام ایشان، تصریح کرد: این عزیزان همواره برای امنیت ایران اسلامی تلاش کرده و تمام مسیرها و راه‌ها سرویس اطلاعاتی خود را بدون آموزش از بیگانگان فراگرفته‌اند که این خود یکی از نقاط قوت آنان به‌شمار می‌رود.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان، ادامه داد: مشکلات اقتصادی نباید ما را از هویت و دفاع از کشور جدا کند، لذا حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح عاملی برای حل مشکلات خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی ستاد انتخابات برای سالم برگزار شدن انتخابت تمام همت خود را به کار بسته‌اند، گفت: نفس شرکت در انتخابات آثار و برکات داشته و حضور پرشور مردم در انتخابات بر روی تصمیمات سایر کشورها برای ایران تأثیر خواهد داشت، لذا همه در برابر مسائل اجتماعی مسئول هستیم.

انتهای پیام
captcha