امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه است
کد خبر: 4201266
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
حبیبی:

امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه است

فرمانده انتظامی فارس امنیت را مهم‌ترین نیاز یک جامعه دانست و گفت: پایداری امنیت مستلزم مشارکت و همراهی مردم است.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 2 اسفندماه در نشست با معتمدین و منتفذین برتر محلات و برگزیدگان رابطین سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد در حوزه امنیت فرهنگی، اجتماعی در شیراز گفت: امنيت مهم‌ترين نياز يک جامعه است و پايداری آن مستلزم مشارکت و همراهی مردم است.

وی، نقش معتمدین در تامين امنيت پايدار جامعه و جلوگيری از بروز جرائم را بسيار مهم و اساسی دانست و افزود: يکي از دلايل مهم توفيقات و موفقيت‌های مجموعه انتظامی در انجام مأموريت‌های خود، تعامل بسيار خوب مردم با پليس است که اين مهم توسط رابطان و متنفذان در جامعه تحقق می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان فارس با تشريح توطئه‌ها و دسيسه‌های دشمنان نظام انقلاب اسلامي در سال‌های گذشته، افزود: دشمنان با امکانات گسترده و به شيوه‌های مختلف سعی می‌کنند امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بيندازند ولی به لطف الهی همواره در اين مسير ناکام می‌مانند.

حبيبي گفت: هر يک از شهروندان بايد خود را يک پليس بدانند و در مواجهه با مسائل و معضلات اجتماعي احساس مسئوليت کرده و پليس را در ايجاد احساس امنيت در جامعه ياری رسانند.

وي در پايان از اقدامات و تلاش‌های معتمدين، متنفذين و رابطين سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در خصوص همکاری و تعامل با مجموعه انتظامی استان فارس، با اهدا لوح تقدير، تجليل و قدردانی به عمل آورد.

حمید افرامن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در اين نشست، گفت: هدف از برگزاری اين مراسم تجليل و قدردانی از زحمات و تلاش‌های معتمدين، متنفذين و رابطين سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای ارتقاء امنيت و بررسی راهکارهای استفاده مطلوب از ظرفيت‌ها و توان اين عزيزان براي حل مسائل و مشکلات و پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی است.

وي افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس در کنار همه دستگاه‌ها و نهادها سعی می‌کند با راهکارهای درست و بهره‌گيری از ظرفيت‌های متقابل و مشترک از وقوع جرائم در جامعه پيشگيری کند و ضمن ارتقای امنيت توجه ويژه‌ای نيز به موضوع احساس امنيت در جامعه داشته باشد.

افرامن ضمن تشريح برنامه‌های اجرا شده در راستای پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی، از تعامل و همکاری معتمدين، متنفذين و رابطين سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با پليس در اين خصوص تقدير و تشکر به عمل آورد.   

انتهای پیام
captcha