چهار مؤلفه اصلی انتخابات
کد خبر: 4200891
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

چهار مؤلفه اصلی انتخابات

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندر خمیر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو دانست و گفت: وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا کمالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندر خمیر، امروز، اول اسفندماه در نشست بصیرتی «مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» در روستای کشار هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

وی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو دانست و افزود: وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندر خمیر در ادامه گفت: اکنون بیداری اسلامی به برکت خون شهدا و درایت رهبری آگاهانه، هوشیار و مردمی به دست آمده که زمینه سقوط دولت‌های استکباری در دنیا را فراهم کرده است.

کمالی بیان کرد: تکلیف ما این است که در انتخاب اصلح تابع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در برابر دشمنان باصلابت بایستیم.

انتهای پیام
captcha