نمایشگاه «روایت پیشرفت» در گلستان افتتاح شد
کد خبر: 4200849
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

نمایشگاه «روایت پیشرفت» در گلستان افتتاح شد

نماینده مرکز ارتباطات دولت سیزدهم و روحانیت با بیان اینکه نمایشگاه «روایت پیشرفت» با هدف جهاد تبیین برگزارشده است، گفت: این نمایشگاه با هدف بررسی و بیان دستاوردهای ۲ساله دولت مردمی سیزدهم افتتاح شد.

نمایشگاه«روایت پیشرفت»به گزارش ایکنا از گلستان، افتتاحیه نمایشگاه «روایت پیشرفت» با محوریت دستاوردهای دولت، امروز، یکم اسفند‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن نمایشگاهی، جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گرگان برگزار شد.

حجت‌السلام رسول عارفی‌زاده، نماینده مرکز ارتباطات دولت سیزدهم و روحانیت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نمایشگاه «روایت پیشرفت» با هدف جهاد تبیین در راستای دستاوردهای 2ساله دولت در مرکز ارتباطات روحانیت انجام شد.

نماینده مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه نخستین نمایشگاه در شهر قم با حضور علما، دانشجویان، نخبگان و با حضور 10 وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 5 روز علاوه بر شهر قم در شهر مقدس مشهد نیز برگزار و هم‌اکنون استان گلستان میزبان این رویداد ملی است.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم تنها بخش کوچکی از زحمات دولتمردان را به نمایش گذاشته است، گفت: در این نمایشگاه سعی شده تا قسمتی از روایت‌های پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف در دو سال گذشته به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن اشاره بر اینکه این نمایشگاه حول محور راهکارهای برون رفت از بحران‌هایی که توسط دشمنان داخلی و خارجی بر ایران تحمیل شده، متمرکز شده است، اظهار کرد: این رویداد نشان‌دهنده زمان فعلی و آینده پیش‌رو کشور با توجه به اقدامات اخیر صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه نمایش سطح تغییرات و پیشرفت کشور برای نخبگان جالب و جذاب بوده است، ادامه داد: در این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف پیشرفته‎‌ترین و به‌روزترین خلاقیت‌ها و فناوری‌های خودشان را که محصول اندیشه، دقت و تولید دست نخبگان و دانشمندان ایران زمین است را در معرض دید عموم گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف دشمنان ما را ناامید گذاشتند، گفت: امیدواریم این نمایشگاه موجب شوق و امیدآفرینی مردم شده و بار دیگر در آوردگاه مهم 11 اسفندماه و در روز انتخابات، با حضور و مشارکت حداکثری خود، شکست سخت دیگری را بر دشمن تحمیل کنند.

انتهای پیام
captcha