اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ در شیراز
کد خبر: 4200537
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورای شهر شیراز قریب ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه فرهنگی شورا بودجه اختصاص داده است، گفت: امروز ردپای شورا در تمام اتفاقات فرهنگی شهر دیده می‌شود.

ابراهیم کمالی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم کمالی، مدیر روابط عمومی و عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 29 بهمن در دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با رئیس این شورا گفت: یکی از اقتضائات انقلاب اسلامی، ایجاد نهادهای انقلابی است که یکی از نهادهای اصیل و فرزند انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی است که بحمد الهی در استان فارس یک نیروی کاملاً انقلابی در رأس آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی دستاوردها و ظرفیت‌های علمی بی‌نظیری را در کشور ایجاد کرده است که باید از آن حداکثر استفاده را کرد، گفت: شورای ششم شهر شیراز یک شورای انقلابی است که با تمام کم‌لطفی‌هایی که نسبت به آن شده است، همچنان شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند.

کمالی با تصریح اینکه نیازمند همراهی و همکاری نهادهای انقلابی هستیم تا این حوزه خدمت‌رسانی بهتر دیده شود، از رسانه‌ها خواست تا این خدمات را منعکس کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز برخی از اقدامات شاخص و بزرگ عمرانی و فرهنگی این شورا را برشمرد و افزود: برای اطلاع‌رسانی افکار عمومی از این اقدامات دست یاری دراز می‌کنیم تا شورای شهر و جهاددانشگاهی دست به دست هم داده و کار اطلاع‌رسانی را به خوبی و درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه شورای شهر شیراز قریب ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه فرهنگی شورا بودجه اختصاص داده است و امروز ردپای شورا در تمام اتفاقات فرهنگی شهر دیده می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌شود که کمیته افکارسنجی با حضور جهاددانشگاهی در شورای شهر شیراز تشکیل شود یا اینکه اقدامات افکارسنجی را با انعقاد قرارداد با مرکز ایسپا جلو بریم.

کمالی با تصریح اینکه اساتید هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس در کنار اعضای شورای شهر شیراز قرار گیرند، گفت: ما به جد نیازمند همکاری جهاددانشگاهی در مبحث رسانه و افکارسنجی با شورای شهر شیراز هستیم.

انتهای پیام
captcha