حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر قدرت ایران است
کد خبر: 4200391
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر قدرت ایران است

دبیر جهاد تبیین استان کرمان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، گفت: دشمن همواره درصدد آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، لذا حضور پرشور مردم بیانگر قدرت نظام اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خوش نظر، دبیر جهاد تبیین استان کرمانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدعلی خوش‌نظر، دبیر جهاد تبیین استان کرمان و کارشناس مذهبی صدا و سیما قم امروز، 28 بهمن ماه در نشست صمیمی با کارکنان سپاه گرگان با محوریت جهاد تبیین، گفت: یکی از ویژگی‌ها و صفات مؤمنان این بوده که در کنار ایمان به خدای متعال و پیامبر ختمی مرتبت(ص) با ولی زمان خود در یک مسیر حرکت کرده و با وی در این مسیر همکاری می‌کند.

دبیر جهاد تبیین استان کرمان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: مؤمنان باید مطیع امر ولی زمان خود باشند، در غیر این‌صورت تیر فتنه به او اصابت می‌کند.

حجت‌الاسلام خوش‌نظر با بیان اینکه دشمن همواره درصدد آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز ایران است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر قدرت نظام اسلامی خواهد بود و باید بدانیم که دشمن در این مسیر بسیار سرمايه‌گذاری کرده و مردم نباید بگذارند که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند‌.

انتهای پیام
captcha