ضرورت هدفمندی اردوهای جهادی در راستای رشد جوانان
کد خبر: 4200306
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

ضرورت هدفمندی اردوهای جهادی در راستای رشد جوانان

دبیر قرآنی کلان منطقه جنوب غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در نشست مشترک کلان‌ منطقه قرآنی و فرهنگی منطقه جنوب غرب کشور دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بر ضرورت رونق‌بخشی به اردوهای جهادی و هدفمندی این اردوها در راستای  پاسخگویی اجتماعی و رشد نیروهای جوان تأکید شد.

نشست برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز

صدیقه رجایی، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: به‌منظور مشارکت بیشتر در بیست‌و‌هشتمین جشنواره قرآن و عترت نشست مشترک کلان‌ منطقه قرآنی و فرهنگی منطقه جنوب غرب کشور در دانشگاه دزفول و دانشکده شوشتر برگزار شد. 

وی با بیان اینکه در این نشست بر ضرورت رونق‌بخشی به اردوهای جهادی و هدفمندی این اردوها در راستای  پاسخگویی اجتماعی و رشد نیروهای جوان تأکید شد، گفت: درباره برگزاری گسترده مسابقات قرآن نیز تبادل‌نظر شد.

دبیر قرآنی کلان منطقه جنوب غرب کشور گفت: همچنین جلسه وبیناری با رابطان قرآنی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره برگزاری جشنواره قرآنی تشکیل شد که در نهایت در آن آخرین هماهنگی‌های لازم جهت این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که طبق زمان‌بندی تعیین شده جشنواره قرآن در اسفندماه در بخش‌های آوایی و معارفی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha