دشمنان به انتخابات چشم طمع دارند
کد خبر: 4200277
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
نماینده ولی فقیه در سمنان:

دشمنان به انتخابات چشم طمع دارند

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه جبهه‌های مقاومت در منطقه چشم انتظار حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند هستند، گفت: دشمنان به انتخابات پیش رو چشم طمع دوخته‌اند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 27 بهمن‌ماه در آیین گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ و هفته حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه ماه شعبان‌ مقدمه ورود به ماه میهمانی خداست، اظهار کرد:  شهدای هشت‌ سال دفاع مقدس در راه خود به امام علی(ع) تأسی کردند زیرا نقش شهدای عملیات والفجر ۸ در فتح فاو، بی‌بدیل است. 

امام جمعه سمنان با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه گفت: براساس این آیه شریفه، خداوند متعال از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده و در برابر آن، بهشت را به آنها ارزانی داشته است. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه دنیا هدف نیست، متذکر شد: برخی افراد تمام همّ و غمّ خود را دستیابی به پست و مقامی بالاتر قرار داده‌اند یا خدای نکرده در مسیر ثروت‌اندوزی از حلال و حرام نیز عبور می‌کنند.

مطیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص عملیات والفجر ۸ و سایر عملیات‌ها یادآور شد: شهدای هشت‌ سال دفاع مقدس از چنان درجه ملکوتی برخوردار بودند که حتی برای لحظه‌ای هم طاقت ماندن در دنیا را نداشتند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید از سیره و سبک زندگی شهدا عبرت گرفت، افزود: شهدا مزد اخلاص، معنویت و بی‌رغبتی به دنیا را به بهترین وجه از پرودگار متعال دریافت کردند. 

وی ضمن تأکید بر لزوم ادامه دادن راه نورانی شهدا یادآور شد: اینکه دیگران را به این مسیر دعوت کنیم ارزشمند است اما ابتدا باید خود را با سیره شهدا تطبیق کنیم. برای دریافت معارف شهدا باید خود را در برابر امور دنیوی بشکنیم و با عبور از دنیا به ارزش خود اضافه کنیم. 

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به توصیه‌های موکد شهدای هشت‌ سال دفاع مقدس بر تبعیت از ولایت فقیه و حفظ نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور در مجامع مختلف نظیر نمازهای جمعه و جماعت و انتخابات همواره مورد سفارش شهدای والامقام انقلاب اسلامی قرار داشته است. 

امام جمعه سمنان با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همگان به مشارکت در انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به همه افرادی که مخاطبانی دارند توصیه کرده‌اند نقش خود را در تحقق مشارکت حداکثری ایفا کنند. 

به گفته وی دشمن به انتخابات آتی چشم طمع دوخته  که بر این اساس جبهه‌های مقاومت در منطقه نیز چشم انتظار حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند هستند. 

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به اینکه مردم ایران در مقاطع مختلف نشان داده‌اند در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند، گفت: مردم در این انتخابات نیز با حضور مستحکم خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام
captcha