حضور نماینده البرز در نشست سراسری مدیران قرآنی
کد خبر: 4200225
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

حضور نماینده البرز در نشست سراسری مدیران قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری سی و هفتمین نشست سراسری مدیران قرآنی تبلیغات اسلامی، گفت: با حضور در این نشست برنامه‌های ماه مبارک رمضان و طرح ملی «مستورا» بررسی خواهد شد.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سی و هفتمین نشست سراسری مدیران قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی از امروز به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شده و تا 30 بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور در این جلسه به نمایندگی از استان البرز، توضیح داد: بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی و ابلاغی در 6ماه دوم سال‌جاری همچنین فعالیت‌ها و ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده ماه مبارک رمضان و طرح ملی «مستورا» از موضوعاتی است که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: رصد و بررسی فعالیت‌های قرآنی استانی، فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی همچنین پرداختن به فعالیت‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از دیگر این موضوعات است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با اشاره به طرح‌های حفظ عمومی و تخصصی قرآن کریم که دو موضوع محوری این نشست است، افزود: در استان البرز طرح‌های مذکور به شیوه تخصصی و با کمک مؤسسات قرآنی در حال اجرا هستند.

انتهای پیام
captcha