مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر پشتوانه‌ نظام و جبهه مقاومت است
کد خبر: 4200053
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر پشتوانه‌ نظام و جبهه مقاومت است

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات بیانگر پشتوانه مستحکم مردمی نظام و جبهه مقاومت و در معادلات منطقه و جهانی بسیار تأثیرگذار است، گفت: مراقب باشیم دسیسه‌گران رسانه‌ای مردم را مأیوس نکنند.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، 25 بهمن در همایش تکریم علما و روحانیون استان با موضوع نقش علما و روحانیون در مشارکت حداکثری در انتخابات، در باب جهاد تبیین اظهار کرد: تببین‌گر و مبیین باید مشرف بر اوضاع باشد و با شناسایی شرایط درست، تحليل مناسب و جامعی بر اوضاع در جهان و منطقه داشته باشند.

وی افزود: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی هیچ رسانه و هیچ دوست و دشمنی در دنیا نیست که قدرت ما را انکار کند چراکه کشوری به نام ایران یکی از محورهای اثرگذار بر تمام معادلات جهانی و منطقه‌ای است.

استاندار کردستان با بیان اینکه کشور ما در سال‌های گذشته کشوری وابسته بود، بیان کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی، ایران به محوریتی که در تمام جهان از آن به عنوان الگوی کشورهای اسلامی  یاد می‌کنند به ابر قدرتی در عرصه نظامی و دفاعی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: مصداق برای تبیین در کشور ما بسیار است و باید مخاطب خود را در جریان بگذاریم و مراقبت کنیم اسیر سیطره رسانه‌ای دشمن نشویم.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه ما دولتی را بر سر کار داریم که به دنبال پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: اعتماد به نفس ملی لازمه توفیق در عرصه جهانی است و دولت سیزدهم و رئیس جمهور ما در حالی که خود را سرباز رهبری و خادم ملت می‌داند  اما در صحنه‌های بین‌المللی با اقتدار و صلابت حضور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم  بیانگرپشتوانه نظام و جبهه مقاومت است و در معادلات منطقه و جهانی بسیار تاثیرگذار است، گفت: مراقبت کنیم دسیسه‌گران رسانه‌ای، مردم را مأیوس نکنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی است و قطعا انتخاب شایستگانی که به مسیر انقلاب اعتقاد دارند در تعالی و رسیدن به رشد و توسعه بسیار مهم است.

زارعی کوشا با بیان اینکه طرفدار هیچ نامزد و یا شخص خاصی در انتخابات نیستم، تاکید کرد: هیچ مدیری اجازه و حق مخالفت یا طرفداری از هیچ کاندیدایی در هیچ حوزه انتخابیه ای ندارد.

وی، ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات سالم را وظیفه مجموعه دولت، استانداری، فرمانداری‌ها تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی اعلام کرد و گفت: هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان نداریم و ما تنها بستر و تمهید لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha