پرداخت بیش از ۱۶ هزار مورد تسهیلات فرزندآوری در لرستان
کد خبر: 4200008
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

پرداخت بیش از ۱۶ هزار مورد تسهیلات فرزندآوری در لرستان

مدیرکل امور بانوان، جمعیت و خانواده استانداری لرستان از پرداخت ۱۶۵۴۹ مورد تسهیلات فرزندآوری در استان تا بیست و پنجم بهمن ماه خبر داد.

فریبا ولی‌پور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فریبا ولی‌پور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه گذشته بانک ملی با ۳۳۵۵ مورد، بانک تجارت با ۲۴۵۴ مورد و بانک صادرات با ۲۳۸۷ مورد بیش‌درین پرداخت را در تسهیلات فرزندآوری داشته‌اند.  

وی با بیان اینکه میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نسبت به میانگین کشور بیشتر است، بیان کرد: استاندار لرستان در راستای تسریع پرداخت این تسهیلات نیز خواستار پیگیری‌های بیشتر شد.

ولی‌پور ابراز امیدواری کرد روند پرداخت تسهیلات مربوط به فرزندآوری تا پایان سال و شروع سال جدید روند سریع‌تری به خود بگیرد. میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان از ابتدای سال تا کنون ۷۸ درصد بوده است که از میانگین کشور که ۷۲ درصد می‌باشد بیش تر است.

ولی‌پور با اشاره به تعامل خوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج، تصریح کرد: بانک ملی استان از ابتدای امسال تا ۲۳ بهمن ماه با ۱۱۳ درصد پرداخت تسهیلات ازدواج بیش ترین پرداخت را در بین بانک های استان داشته که جای تقدیر دارد.

مدیرکل بانوان استانداری لرستان بانک‌های کشاورزی و سپه را بعد از بانک ملی در جایگاه‌های دوم و سوم پرداخت تسهیلات ازدواج برشمرد و گفت: در بین بانک‌های خصوصی نیز پارسیان، دی و گردشگری بیش‌ترین پرداخت تسهیلات ازدواج را داشته‌اند.  

وی میزان افراد در صف انتظار تسهیلات ازدواج استان را ۵۸۷۵ مورد برشمرد و اظهار کرد: استاندار لرستان در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان نسبت به تسریع در روند پرداخت وام‌های ازدواج دستور اکید داد.

انتهای پیام
captcha