تبیین مهمترین سلاح ما در برابر هجمه دشمنان است
کد خبر: 4199982
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

تبیین مهمترین سلاح ما در برابر هجمه دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تبیین مهمترین سلاح ما در برابر هجمه دشمنان است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آیین غبارروبی امامزاده علویان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، 25 بهمن‌ماه‌ همزمان با آغاز ماه شعبان‌المعظم در آئین غبارروبی آستان مقدس امامزادگان علویان با بیان اینکه شعبان‌ مقدمه ورود به ضیافت‌الله است گفت: تعداد زیادی از فرزندان ائمه اطهار(س) و حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در این امامزاده مدفون هستند که باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

امام جمعه سمنان با یادآوری عنایت ویژه آیت‌الله العظمی بهجت(ره) به امامزادگان گفت: ایشان همواره بر توجه‌ به امامزادگان مدفون در شهر مقدس قم به موازات زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید داشت و می‌فرمود بسیاری از گره‌ها فقط توسط این امامزادگان باز می‌شوند.

وی ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فرمود هرکس بخواهد از راه نامشروع یا گناه و معصیت به مقصود و هدف خود برسد، دیرتر به آن خواهد رسید و همچنین به آنچه از آن واهمه داشته گرفتار خواهد شد! 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در مکتب اسلام ، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند افزود: اگر کسی بخواهد مثلا برای اعتلای دین از امور شبهه ناک و حرام بهره بگیرد نه تنها مرتکب معصیت شده است، بلکه موفق نیز نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: تبیین مهمترین سلاح ما در برابر هجمه دشمنان است.

به گفته وی؛ از ظرفیت امامزادگان به خصوص حضور مردم متدین استان برای جهاد تبیین بهره‌گیری شود.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در گذرگاه رفح‌ متذکر شد: از خداوند پیروزی مردم‌ غزه و نابودی رژیم صهیونیستی و تعجیل در امر ظهور امام عصر (عج) را مسالت داریم.

وی به اهمیت انتخابات پیشرو اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم‌ در انتخابات ۱۱ اسفند توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha