تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن، جهاد تبیین است
کد خبر: 4199941
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن، جهاد تبیین است

مهاجر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در برابر هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن، گفت: نمایندگان باید با جهاد تبیین و روشنگری دیگران را به مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب نمایید زیرا تنها راه مقابله با دشمن، تبیین است.

نشست معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری گلستان با نمایندگان ویژه فرماندار شهرستان گنبدکاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست با نمایندگان ویژه فرماندار شهرستان گنبدکاووس در شعب اخذ رأی، امروز، 25 بهمن ماه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

سیدعلی مهاجر، رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، گرایش و علاقه افراد به هر یک از نامزدهای انتخاباتی را طبیعی دانست و گفت: این امر نباید در کار و وظیفه‌ای که نمایندگان ویژه در شعبه اخذ رأی بر عهده دارند، تأثیرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه انتخابات به طور میانگین یک‌بار در سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: مردم باید تفاوت این دوره با دوره‌های دیگر را احساس کنند، لذا نباید نقص و اشکالی در روند اخذ آرا و یا در شعب وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تأکید بر اینکه نماینده فرماندار، مسئول همه امور و مسائل شعبه اخذ رأی است، ادامه داد: نقش نمایندگان ویژه فرماندار بسیار مهم، حساس و پر مسئولیت بوده، لذا نباید تنها به تجربیات خود اکتفا کند بلکه باید از دوره‌های آموزشی نهایت استفاده را ببرد.

مهاجر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در برابر هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن، تصریح کرد: نمایندگان باید با جهاد تبیین و روشنگری دیگران را به مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند زیرا تنها راه مقابله با دشمن، تبیین است.

وی با بیان اینکه باید از بهترین امکانات موجود و از متعهدترین و معتمدترین افراد در شعب استفاده شود، اظهار کرد: فرماندار به دلیل حجم مسئولیتی که دارد نمی‌تواند با همه نمایندگان خود در شعب اخذ رأی مستقیماً در ارتباط باشد، لذا به ازای هر هفت تا ۱۵ شعبه یک نماینده ویژه در نظر گرفته شده تا حلقه وصل بوده و این نقص جبران شود.

انتهای پیام
captcha