تحکیم وحدت از ضروریات استان گلستان است + عکس
کد خبر: 4199926
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
استاندار گلستان:

تحکیم وحدت از ضروریات استان گلستان است + عکس

زنگانه با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از 60 درصد مصوبات جلسه شورای اداری در سفر به شهرستان آزادشهر اجرایی شده و باقی مصوبات نیز در مسیر اجرا قرار دارند، گفت: گلستان، نگارستان اقوام بوده و باید برای تحکیم وحدت بیش از پیش تلاش کرد. 

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، امروز، 25 بهمن ماه در دیدار صمیمی با مردم شریف شهرستان نگین شهر گفت: وحدت بین اقوام و مذاهب و نیز بین مردم و مسئولان در استان گلستان، بالاترین نعمت بوده لذا باید برای تحکیم وحدت بیش از پیش تلاش کرد. 

استاندار گلستان با بیان اینکه سفرهای درون استانی با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، اظهار کرد: همزمان با برگزاری میز خدمت و احصای مشکلات مردم با شورای اداری استان و شهرستان مربوطه نیز برای رفع مشکلات مردم جلسه برگزار کردیم.

زنگانه با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از 60 درصد مصوبات جلسه شورای اداری در سفر به شهرستان آزادشهر اجرایی شده و باقی مصوبات نیز در مسیر اجرا قرار دارند، ادامه داد: ناحیه صنعتی خصوصی برای مشاغل داخل شهر تا یک سال آینده با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اجرایی می‌شود.

استاندار گلستان از در اختیار قرار گرفتن 99 ساله زمین چمن مصنوعی به شهرداری نگین شهر با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد و افزود: آسفالت کردن تمامی معابر شهری از طریق سازمان همیاری شهرداری و دهیاری، اجرایی شدن روکش آسفالت بلوار شهید اسودی تا پایان اردیبهشت ماه و اختصاص دو دستگاه ماشین حمل زباله روستایی و یک دستگاه ماشین حمل زباله شهری تا پایان سال به نگین شهر بخشی دیگر از خدماتی است که در اختیار این شهرستان قرار می‌گیرد.

زنگانه با تأکید بر حضور در انتخابات پیش رو، گفت: نگین شهر ۲۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و امیدواریم مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام به ثبت رسانند.

یادآور می‌شود، از تعدادی از جانبازان نگین شهر به مناسبت روز جانباز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha