راهیان‌نور، راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است
کد خبر: 4199889
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

راهیان‌نور، راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین راهیان‌نور را راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و گفت: مدیریت و عمل جهادی دستاورد راهیان‌نور است. مسائل و مشکلات با کار جهادی حل می‌شود و الگوی کار جهادی در راهیان‌نور است.

سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار سیدقاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره «ره‌‌آورد سرزمین نور» و همایش تجلیل از عوامل اجرایی راهیان‌نور در کرمان با اشاره اقدامات و افتخارات مردم کرمان در دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ملت‌ها همواره سعی می‌کنند یک روایت مفصل از ایستادگی‌ها و موفقیت‌هایشان در تاریخ داشته باشند. در تاریخ ایران نیز قهرمانان بزرگی داشتیم. در تاریخ انقلاب با قهرمانانی ارتباط داشتیم که واقعی و شبه افسانه هستند و می‌توان آنها را بیان کرد.

وی با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان‌نور یک فناوری است که واقعیت‌های صحنه جنگ را به نمایش می‌گذارد و افراد با حضور در این مناطق درکی از دوران دفاع مقدس پیدا می‌کنند، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهیان‌نور دستاوردهای ارزشمندی داشته و شهید حججی‌ها دستاورد همین راهیان‌نور هستند.

سردار قریشی راهیان‌نور را راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و تصریح کرد: در راهیان‌نور جوانان و نوجوانان با چیزی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده آشنا می‌شوند. همچنین مدیریت و عمل جهادی دستاورد راهیان‌نور است. مسائل و مشکلات با کار جهادی حل می‌شود و الگوی کار جهادی در راهیان‌نور است.

وی به تعابیر مقام معظم رهبری در مورد راهیان‌نور از جمله تعبیر معدن طلا، اشاره کرد و گفت: جزء به جزء دفاع مقدس زیباست اما خیلی از واقعیت‌های دفاع مقدس به دلایل مختلفی گفته نشده و یا نتوانستیم خوب آنها بیان کنیم اما فرصت خوب راهیان نور می‌تواند به ما برای بیان خوب دفاع مقدس کمک کند.

سردار قریشی روایتگری را کار مهم عوامل اجرایی راهیان‌نور دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس باید به خوبی تبیین شود و در روایتگری باید از تغییر دوران دفاع مقدس و دروغ‌گویی جلوگیری و روایت درستی از این موضوع انجام شود. همچنین یکی از شروط روایتگری دفاع مقدس این است که خود را جای رزمندگان بگذاریم. اشراف و آگاهی کامل، مطالعه، داشتن عشق و ایثار و انجام کارهای بزرگ از جمله دیگر شرایط روایتگری دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha