میزبانی کردستان از برگزیدگان کشوری مسابقات «مدهامتان»
کد خبر: 4199789
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

میزبانی کردستان از برگزیدگان کشوری مسابقات «مدهامتان»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» روزهای سوم و چهارم اسفند به میزبانی استان کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه گذشته، 24 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره جشنواره مدهامتان گفت: اداره فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی استان کردستان در کنار برنامه‌های فرهنگی و هنری اهتمام به برگزاری رویدادهای قرآنی در دستور کار  خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره «مدهامتان» یکی از رویدادهای قرآنی بوده که مرحله کشوری آن اسفندماه امسال برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از جشنواره قرآنی ۲۵۰ نفر از برگزیدگان قرآن کریم سراسر کشور حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به شرکت 731 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 63 نفر از بچه‌های مسجدی کانون‌های مساجد کردستان نیز در رشته‌های حفظ جزء 30، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، قرائت نماز و حفظ کل قرآن کریم برای رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای قرآنی ماه مبارک رمضان از جمله جزءخوانی قرآن کریم در مساجد سراسر استان گفت: این رویداد با حضور فعالان قرآنی و اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha