انقلاب اسلامی ریشه در مکتب سیدالشهدا(ع) دارد
کد خبر: 4199744
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

انقلاب اسلامی ریشه در مکتب سیدالشهدا(ع) دارد

یک کارشناس سیاسی گفت: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) ریشه‌های عمیق دارد.

پوستر انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدباقر علایی، این کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی، شب گذشته 24 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) که در ماکو برگزار شد، گفت: در این که پیروزی انقلاب اسلامی با الهام از نهضت امام حسین(ع) تحقق یافت، هیچ گونه تردیدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای اینکه نهضت و مکتب خود را راه بیاندازد از اولیای الهی و اهل بیت(ع) وام گرفت و در این راه به معنای واقعی کلمه جهاد کرد، پس ما نیز باید راه ایشان را ادامه دهیم.

علایی اضافه کرد: در طول همه این‌ سال‌ها اقدامات گسترده‌ای در همه زمینه‌ها انجام گرفته است و به لحاظ علمی، ورزشی، فرهنگی رشد زیادی داشته‌ایم ولی تا رسیدن به مدینه فاضله مسیر زیادی مانده است.

این کارشناس سیاسی تأسیس سپاه پاسداران را یکی از ابتکارات بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) بعد از پیروزی رساندن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز برکات مختلف این نهاد ارزشی را در همه زمینه‌ها شاهد هستیم.

علایی گفت: سپاه امروز در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی اعم از کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، راه‌سازی، پل‌سازی و ... حضور مؤثر و چمشگیر دارد.

انتهای پیام
captcha