پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز به اهتزاز در می‌آید
کد خبر: 4199588
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز به اهتزاز در می‌آید

شهردار منطقه 2 شیراز از نصب المان و پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این پرچم در بلوار سیبویه شیراز به اهتزاز در خواهد آمد.

محمد مقدس‌زاده، شهردار منطقه 2 شیرازمحمد مقدس‌زاده، شهردار منطقه 2 شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از رونق فعالیت‌های فرهنگی به موازات ارائه خدمات عمرانی خبر داد و گفت: شیراز براساس منویات مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت(ع) نامگذاری شده و بر این اساس شهرداری منطقه 2 شیراز اقدام به تعریف نمادی برای این موضوع فاخر کرده است.

وی با تقدیر از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راستای پیشبرد این پروژه ارزشمند بیان کرد: با تأیید نماینده ولی فقیه در استان فارس، پرچم و نماد سومین حرم اهل بیت(ع) در بلوار سیبویه به اهتزاز در می‌آید و عملیات اجرایی این پروژه در نیمه شعبان خواهد بود.

مقدس‌زاده با یادآوری اینکه اهتزاز پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) فاز اول این پروژه فاخر محسوب می‌شود، افزود: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی تا به امروز اقدامی برای طراحی پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) نکرده‌اند و به همین دلیل شهرداری منطقه 2 بنا بر رسالتی که برای خود در امور معنوی قائل است، در طراحی و اجرای این نماد پیشگام شده است.

شهردار منطقه 2 شیراز با تشریح جزئیاتی از این پروژه گفت: این پرچم به ابعاد 10 در 20 متر بر دکلی به ارتفاع 50 متر در انتهای بلوار سیبویه و در تقاطع دروازه کازرون به اهتزاز در می‌آید و تمامی هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف برای نصب آن به عمل آمده است.

وی از دروازه کازرون به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مبادی ورودی شهر شیراز یاد کرد و افزود: بلوار سیبویه بسیاری از حرم‌ها و بقاع متبرکه را در خود جای داده است و پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) و المان‌های مناسب با این محتوا در این محور از شهرداری منطقه 2 طراحی و اجرا می‌شوند.

شهردار منطقه 2 شیراز اظهار کرد: امیدوارم آیین رونمایی از پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) همزمان با عید سعید فطر انجام شود.

انتهای پیام
captcha