معرفی ظرفیت‌های فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
کد خبر: 4199460
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

معرفی ظرفیت‌های فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده داشته‌های فرهنگی و گردشگری استان فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

غرفه استان فارس، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهرانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده داشته‌های فرهنگی و گردشگری استان فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

انجمن صنفی مرمت‌‌گران، میز ملی گردشگری ادبی، موزه باغ جهان‌نما شیراز، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان کازرون، شهرداری ایزدخواست، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان فیروزآباد، هتل رز شیراز، هتل الیزه، هتل شیراز، یس هتل، هتل رویال هتل پارک سعدی، هتل سنتی نیایش از جمله غرفه‌های فارس در نمایشگاه مذکور هستند.

همچنین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان فارس، مجتمع گردشگری خلیج‌ فارس، هتل چمران، هتل‌بوتیک راد، انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های سنتی استان فارس، هتل‌آپارتمان سورنا، هتل‌بوتیک شاه پریون و هتل‌بوتیک ایران‌دخت، هتل پرسپولیس، هتل شیراز، روزنامه توریسم و گردشگری نجوم و سالن همایش و جلسات از دیگر  غرفه‌های استان فارس هستند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 23 بهمن‌ماه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه استان گفت: غرفه فارس در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته و همچنین نمایشگاه‌هایی که تا به‌ حال برگزار شده بسیار متفاوت است و یک انگیزه قلبی قوی در پشت‌ کار وجود دارد نه یک برنامه‌ریزی صرفاً اداری.

وی اظهار کرد: افرادی که در غرفه‌های استان حضور دارند لازم است با معرفی و توضیح جاذبه‌های گردشگری فارس توجه بازدیدکنندگان را به استان فارس جلب کنند. غرفه‌داران همچنین می‌توانند با تعامل با سایر غرفه‌ها و صحبت در مورد جاذبه‌های دیدنی فارس در معرفی و جذب مسافر و گردشگر به استان تأثیرگذار باشند. 

فریدون عباسی دوانی، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: امسال برای اولین بار شاهد این هستیم که میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی فارس به‌صورت کاملا متمرکز و با سلیقه‌ای زیبا و چشمگیر، هنرهای متنوع و آثار تاریخی استان پهناور فارس را به نمایش گذاشته است. 

وی اظهار کرد: کسانی که در این نمایشگاه به غرفه فارس مراجعه کنند می‌توانند به‌خوبی با آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان فارس آشنا شوند که این آشنایی قطعاً باعث جذب گردشگر و توسعه گردشگری فارس خواهد بود. 

عباسی دوانی در رابطه با غرفه شهرستان کازرون در این نمایشگاه بیان کرد: غرفه کازرون نمای کاملی از آثار تاریخی این شهر است و جاذبه‌های بومی را به‌خوبی در معرض نمایش گذاشته‌ است.

انتهای پیام
captcha