پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضرورت خدمتگزاری جدی‌تر مسئولان است
کد خبر: 4199234
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
ایمانیه:

پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضرورت خدمتگزاری جدی‌تر مسئولان است

استاندار فارس با تأکید بر اینکه ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب همچنان ایستاده‌اند، پیام این حضور گسترده و آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن را ضرورت خدمتگزاری جدی‌تر و باانگیزه‌تر مسئولان دانست.

راهپیمایی 22 بهمن، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 22 بهمن در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز حضور مردم شیراز و استان فارس را در این مراسم پرشکوه و قابل ستایش توصیف کرد و گفت: علی‌رغم اینکه دشمنان سنگ‌اندازی‌های فراوانی کردند و با وجودی که در کشورمان مشکلاتی وجود دارد، اما مردم اصول کشور را رها نکردند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب همچنان ایستاده‌اند، پیام این حضور گسترده و آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن را ضرورت خدمتگزاری جدی‌تر و باانگیزه‌تر مسئولان دانست و افزود: باید در مسیر خدمتگزاری به مردم تلاش جدی‌تری داشته باشیم.

استاندار فارس با بیان اینکه ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارند و سهم خود را با این حضور ادا می‌کنند، گفت: انصافاً مسئولان هم شبانه‌روز تلاش می‌کنند اما پاسخ این حضور در صحنه ملت، برای مسئولان باز هم تلاش بیشتر از قبل است.

ایمانیه با تصریح اینکه در استان فارس نیز این رویه را به قوت بیشتری ادامه خواهیم داد، افزود: تلاش می‌کنیم تا مشکلات مزمن استان را چندین سال مورد غفلت واقع شده‌اند را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم شاهد عمل به وعده‌ها هستیم، ابراز امیدواری کرد که بتوان تا پایان سال مابقی مشکلات را در سطح استان برطرف کرد.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات 11 اسفندماه نیز اشاره کرد و افزود: باید همانطور که امروز حضور پرشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتیم، در انتخابات هم چنین حضوری داشته باشیم تا بتوان به اقتدار کشور افزود.

انتهای پیام
captcha